26 juli 2011

15:55

Hej på er har inte bloggat idag för när jag vaknade så duschade jag och sen kom Adam direkt typ så har inte haft tid att blogga. Min dag har vart ganska chill har inte gjort något speciellt vi har bara kollat på film typ mysigt och har inte ätit något en så funderar på att laga någon mat i med att jag ska träna sen så måste få i mig mat. Pratade precis med esmeralda det blev ett långt telefon samtal jag saknar den tjejen så mycket så det inte går att förklara men jag ska upp till henne eller så ska hon komma till mig innan skolan börjar.. vi måste verkligen träffas innan vi typ dör. Aja som sagt är det träning ikväll längtar känns som vi måste spela ihop oss idag i med att det är sista träningen innan laxa, jag ska försöka att få mycket målvaktsträning idag måste stå mycket nu det var ett tag sen i med allt som hänt men tror jag kommer in i det ganska snabbt. Men på torsdag bär det av mot h-stad med mina underbara tjejer för att spela cup. Är så sjukt taggad och vill verkligen detta, vi har svårt motstånd i med att vi möter 95:or och vi är 4 st 98:or, 6 st 97:or tyvärr saknas clara, sen har vi en 95:a och 6 96:or.. men tufft motstånd är bra vi vet att vi är duktiga och vi kan fixa nästa allt om vi bara vill och tar i allt från början. Tagga nu tjejer älskar er<3

Inga kommentarer: