1 juli 2011

12:20

Hej på er hoppas ni sovit gott, ska berätta om allt som hände på sjukhuset i går, först fick vi åka till någon vårdcentral inne i stan som kollade på foten så fick jag säga vart det gjorde ont och massa så fick dom avgöra om det behövde röntgas och det behövde jag så fick åka in till akuten, fick vänta lite mer en en timme innan jag fick röntga min fot jag gick bara in i ett rum tog ett bilder och gick ut tog typ en minut inget mer med det. Sen fick vi vänta på svar om det var skelett skada/ ben brott var faktiskt rätt nervös när jag väntade, efter 50 minuter ungefär så kom läkaren och sa att det inte var brutet vilken lättnad det är förmodligen en sena i foten som gått av det gör skit ont. Så måste vila ett tag från fotbollen och allt inte okej får börja träna när jag inte har ont och det är olika från person till person men ett par veckor är det som gäller bhuuu, bara jag inte missar laxa cupen så är jag nöjd ska vila så in i för att kunna vara med. På vägen hem var jag och pappa hungriga så vi åkte förbi Mc lite fett måste man få vara någon gång i mellan åt. Nu är det bara till att försöka ta det så lugnt som möjligt ett tag. Jag börjar kunna gå bättre men det gör fortfarande skit ont. Idag ska jag ha en mys dag med mamma vi ska till stan och lite sånt kul. Måste komma iväg lite inte bara tänka på smärtan hela tiden det blir inget bättre av, eftersom det tråkiga vädret är tbx är är jag ganska nöjd endå eftersom jag inte kan simma för det gör för ont så är det inte så kul med värsta värme och inte kunna bada men men livet är inte alltid roligt. Nu ska jag fixa mig och lite så sen drar jag och mamma in till stan, senare blir det förmodligen att träffa molly. Ha en bra dag så hörs vi senare Puss&Kram.

Inga kommentarer: