28 juli 2011

01:42

Hej på er hoppas allt är bra min dag har vart chill har solat,badat och ätit glass med mollan. När jag packat klart så drog jag till molly en stund sen drog vi hos mot hennes moster och badade i poolen härligt älskar verkligen vädret just nu, och har fått lite färg med inte fel det heller. Nu ikväll har vi vart vid uddebo.. lyckat osv, sen har vi vart med ludde,filip och thilda mysigt. Min dag har vart super iallafall. Klockan 09:00 bär det av mot h-stad så måste nog snart lägga mig om jag ska orka gå upp. Under cupen kommer jag inte ha tid att blogga kommer bara lägga in hur det går och vad det blir i matcherna och lite så. Kommer inte vara helt off men fram till söndag kommer det bara vara om fotbollen jag skriver ska försöka blogga varje kväll iallafall. Hoppas ni fattar att jag inte kan blogga under cupen blir inte så lätt det är så mycket annat att hålla koll på. Hinner nog ta ett snabbt inlägg imorgon innan jag åker men lovar inget. Ni får ha det bra tills söndag.. då börjar jag blogga som vanligt igen. Nu ska jag lägga mig och försöka somna men det kommer inte gå är så sjukt TAGGAD vill bara spela nu.. aja tagget nu och godnatt. Sov så gott så hörs vi Puss&Kram.

Inga kommentarer: