26 juli 2011

00:27

Hej på er jag har inte bloggat något mer en dagens idag på grund av att jag har vart på stan och shoppat hela dagen så har inte riktigt haft tid att blogga. Vi började dagen på Hötorget köpte jordbubbar mumms och gick runt i butikerna där och förflyttade oss med tiden ner mot Stureplan, på vägen ner stannade vi och tog en fika mysigt. Stureplan är alltid kul eftersom Zara ligger där älskar affären hittade en sak och det var en pälsväst för 1000 kr kändes lite mycket i med att jag har inte kollat på andra ställen och första bäst är inte bra haha. Men det blev ganska mycket köpt idag endå trotts allt. Vi skulle ju åkt hem imorgon efter frukost men kände att hela dagen skulle försvina så vi åkte hem idag. Innan vi drog hemåt så tog vi en sväng i gammla stan det är så sjukt fint där men väldigt mycket turister och det gillar jag inte haha så det blev en glass i gammla stan inte så mycket mer. Bil resan gick jätte bra tills vi var några mil från Nyköping då vi krokade .. Klockan var då halv 6 det är en lång historia allt som hände vill inte ta upp det i bloggen känner inte att alla behöver veta vad som hänt man alla mår bra och allt gick okej men det tog lite tid vi kunde börja köra hem när vi fått hyr bil vid ungefär 21:30. Nu känns allt bra har träfft mamma och nu är chocken borta till stor del, hoppas allt är bra med er och att ni haft en bra dag. Bilder på shopping kommer imorgon. Nu är jag trött och tänker lägga mig ganska snart. Vi hörs imorgon sov så gott Puss&Kram.

Inga kommentarer: