23 juni 2011

02:05

Hej på er hoppas ni haft en härlig dag. Min dag har vart lugn vaknade sent så blev direkt att fixa sig och ta bussen för att göra naglarna, det fanns ingen buss som passade så åkte förbi gammelfarmor Linnea gud så kul att se henne hon blev verkligen glad när jag kom det värmde i hjärtat att se henne så glad. Det var riktigt mysigt att prata lite med henne det var ett tag sen senast, var hos henne ungefär en timma innan jag gjorde naglarna dom blev riktigt sommar söta denna gången .. nöjd blev jag, pappa hämtade mig och jag kollade på p96 match dom förlorade med 1-0 målet gjorde gränna på straff så det var tråkigt .. Kvällen har vart lugn kollat på tv med mamma och pappa skönt det oxå.. Nu ska jag lägga mig och lyssna på ösregnet så mysigt sov så gott så hörs vi imon Puss&Kram.

Inga kommentarer: