29 juni 2011

00:08

Hej på er hoppas ni haft en bra dag förlåt att jag vart dålig på att blogga men nu när det äntligen är fint väder så sitter jag inte vid datorn. Min dag har vart super härlig molly hämtade mig vid 12:00 så åkte vi till uddebo riktigt härligt väder var det vi hade med oss mat .. så vi låg där borta och solade och badade hela dagen. Vi träffade oliver och nils där borta dom sommar jobbar ju på uddebo dagläger så vi var lite sociala med dom också, vickan har sina små kusiner hos sig denna veckan så hon hade det fett kul haha hon badade inte ens med dom så snäll men barbie och sånt skit kan hon leka med aw älskling.. Har tränat idag också usch vilket väder shit va varmt det var, men det gick bra endå gött att träna i sport bh och väst yessss. Kvällen har spenderats med molly vi har kollat på film och vart vid uddebo med anton,alex,fredrik och philip trevligt.
Just nu sitter jag i mitt varma rum och ska sätta på en film och sen sova eftersom jag ska upp imon också..
Morgondagen ska vara varmare en vad det vart idag fyfan va gött blir till att sola hela dagen lång med fina vänner. Kommer inte blogga mycket när det är fint väder + det blev ingen dagens outfit har haft en byxdress när vi drog till uddebo annars hare vart bikini så inte så mycket att visa, sov så gott så hörs vi imorgon Puss&Kram.

Inga kommentarer: